كلمات اغنيه انا مش انانى mp3 الجديده لعمرو دياب 2014

Nour Ashraf الاثنين، 29 سبتمبر 2014 0 التعليقات

نقدم لكم فى ايجى فوكس
كلمات اغنيه انا مش انانى للفنان عمرو دياب من البومه الجديد شفت الايام 
انتج الشريط موخرا  من قبل شركه روتانا ,كلمات تامر حسنين ,الحان اسلام زكى , توزيع اسامه الهندى 

كلمات اغنيه انا مش انانى :

عايز الحقيقه علشان مكانك اتملى عينيك وقلبك غير انين وبقيت فى ضيقه 
انسانى لو لسه فاكرنى وانت ليك مليون طريقه 
ايامنا راحو وقدرش اقولك غير كده ولاينسى قلبى بكلمتين تعبه وجراحه  مين اللى قالك الحياه وقفت فى يوم على اللى راحوا 
كنت حفضل كل ده مستنى ايه حب ايه اللى انت بتدور عليه بعد الغياب ده مفيش عتاب اتهز ليه 

Google+ Pinterest

0 علقوا على "كلمات اغنيه انا مش انانى mp3 الجديده لعمرو دياب 2014 "

  • يمنع تضمين روابط مباشرة في التعليق.
  • لمتابعة تعليقك حتى نرد عليك بالرجاء ضع اشارة على اعلامي.
  • اذا اعجبك الموضوع "كلمات اغنيه انا مش انانى mp3 الجديده لعمرو دياب 2014 " شارك على مواقع التواصل الاجتماعي.
محول الاكواد